יום חמישי 31 באוקטובר 2002 [קישור ישיר]
החלטתי לקחת פסק-זמן מהכתיבה כאן ולכתוב את הבלוג שלי באנגלית. אותם קישקושים, אותם קישורים רק קצת יותר בינלאומי.

[]  אילנה @  09:19

יום שישי 25 באוקטובר 2002 [קישור ישיר]
"בסוף עוד תעבירי מידע לחמאס מבלי שתדעי!" היתה התגובה של הבן שלי כשסיפרתי לו שהתיידדתי עם מישהו חדש באינטרנט. 
אבל מבחינתי (ולא משנה שהבן-אדם מגדיר את עצמו כפלשתינאי), מי שמחובר לתוכנית 12 הצעדים - בשבילי הוא מישהו שמגיע ממקום אחר של החיים.... כי במקום שבו אנחנו מתחברים אחד אל השני במישור הרוחני - לא קיים שום סכסוך וזה היופי של התוכנית... ואולי זו גם הסיבה שתוכנית 12 הצעדים היא המקום הנקי, הבריא והבטוח אצלי בחיים. 

פריד כתב לי:

this morning i awoke wondering what it must be like to be in recovery in israel. to be a recovering arab or israeli, jew or non jew over there and deal with the stresses and terror and pain that one must endure over there ... on both sides.

כמובן שאכתוב ואספר לו שאצלנו בפגישות  יושבים יחד - יהודים, נוצרים ומוסלמים כשהביטוי הפופולרי, כמו בכל הקבוצות ברחבי העולם, הוא.... "אוהבים אותך".

אני כל כך שמחה שהכרתי את פריד ושדרכו הגעתי אל קהילה שלמה של חברים להחלמה (מהתמכרויות) שכותבים בלוגים ושאפילו מתחזקים בלוג רב-משתתפים לאנשים שקשורים לכל סוגי ההתמכרויות. 

[]  אילנה @  17:15

הפלגת הקרוז באונייה מג'יק 1 - היה נחמד ועבר נורא מהר... עד שהצלחתי לזכור איפה נמצא התא שלנו בתוך מבוך התאים - נגמרה ההפלגה. מה כבר אפשר להספיק בכמה שעות פה ושם בין ארוחה לארוחה? ניסינו לכסות כמה שיותר חנויות כששהינו בטורקיה אבל באמת שקשה למצוא מציאות ואיכשהו, ממש במזל הצלחתי לחזור הביתה עם מעיל עור משגע.

x

x

x

x


x


x


x


x

Buy Your Own Damn Tempons - לגברים שרוצים להתלונן על הנשים בחייהם ו- pick up your own damn socks - מיועד לנשים.

סוכני מכירות מטרידים אתכם בטלפון? anti-telemarketing - תתנקמו ותטרידו אותם בחזרה.

עוד מציאות מהרשת:
*
בדיחות אמאשלך
*
תינוק האופרה
* שנות החמישים באמריקה
*
mad dog

[]  אילנה @  08:34

יום שלישי 22 באוקטובר 2002 [קישור ישי
לא הצלחתי להירדם על האונייה וחזרתי מההפלגה מצוננת, מנוזלת ומאוד מאוד עייפה ואם לא די בזה, היה עלי להתייצב בעבודה מיד עם ההגעה לארץ.  החום, הלחות והשמיים האפורים שקיבלו את פנינו כשאונייה התקרבה לנמל חיפה לא הוסיפו להרגשה, גם לא ערימות הזבל הענקיות שהיו מונחות ברחובות בדרך הביתה עם המונית כדי להשתחרר מהתיקים. איכשהו הצלחתי לטפס לקומה הרביעית ונכנסתי הביתה כשכולי רטובה מזיעה, הנחתי את התיקים, התקשרתי לילדים, שתיתי כוס קפה וטסתי לעבודה - אחרי הכל, בכל זאת קיבלנו את הטיול במתנה ותיארתי לעצמי שכולם ירצו להגיע לעבודה כמה שיותר מהר. בקושי העברתי את היום, חיכיתי בקוצר-רוח לשעה ארבע וכשסוף סוף יום העבודה הסתיים, ברחתי מהמשרד, עצרתי לעצמי מונית, הגעתי הביתה ונחתתי במיטה הרכה, הנעימה והמתוקה שלי. אין... אין כמו להיות בבית.

i used to believe - אוסף של רעיונות שאנשים האמינו בהם כשהם היו ילדים וכל אחד יכול לתרום את הזכרונות שלו.


מרגישים... טוב?

[]  אילנה @  06:57

יום חמישי 17 באוקטובר 2002 [קישור ישיר]
מילא קצת צבע למעלה אבל... לא יכול לבחור לא להציג פופ-אפים?

טוב, עוד חצי שעה אני יוצאת לדרך. אני יושבת כאן ליד המחשב כדי להעביר את הזמן עד שלירון תבוא להסיע אותי לאונייה. בסה"כ ויקאנד ארוך ואני בכל זאת מתרגשת. רציתי לעדכן קצת היום, להביא קישורים מעניינים אבל לא הייתי מסוגלת להתרכז. נתראה ביום ראשון... ביי

[]  אילנה @  15:05

יום שני 14 באוקטובר 2002 [קישור ישיר]
מה יקרה עם הדרכון של אילנה?! היתה המחשבה הראשונה, מסתבר, שעברה בראש של כולם אצלי בעבודה כשהם שמעו על השביתה בהסתדרות, אז כמובן ששמחתי לבשר להם שהדרכון הגיע כבר ביום שישי בבוקר. עכשיו אני רק צריכה לדאוג שלא יירד לנו גשם.

היי אבא, אמרה נערת הליווי לגבר שפתח את דלת חדרו בבית-המלון, אל תספר לאמא בסדר?... סיפור פיקנטי שכדאי לקשר אליו, אמרתי לעצמי כשראיתי את הקישור אצל מישהי בבלוג, אבל למה זה התרחש דווקא אצלנו, כאן... בישראל.

 vectorize - כבר כמה זמן שאני משוטטת באתרים שעוסקים באמנות בסגנון וקטור-ארט ומאוד מתלהבת מהרעיון. עוד אתר משגע שמציג המון ציורים בסגנון וקטור-ארט - eve01.

ואם כבר בתחום הקריאטיבי כדאי לבקר באתר: miss-kitty.

.pianographique אם בא לכם לעשות קצת רעש... סליחה - מוסיקה.

meowinc - בעסקי חתולים כי להיות חתול... זה לא עסק פשוט.

[]  אילנה @  05:56

יום שישי 11 באוקטובר 2002 [קישור ישיר]
יכול להיות שהדרכון יגיע ויכול להיות שלא, אבל חוסר הוודאות הוציא לי קצת את החשק מהנסיעה ואני אגיד לכם את האמת, כבר במשרד הפנים, היו רגעים שאמרתי לעצמי: תעזבי, לכי בחזרה למשרד, אבל המשכתי לשבת כי בכל מקרה - טוב שיש דרכון. מסתבר שבזמן האחרון יש לחץ במשרד הפנים - הרבה מאוד אנשים מכינים דרכונים, קונים קצת דולרים והמזוודות שלהם כבר ארוזות בבית למקרה של התקפת סקאדים. "נסתלק קצת לרודוס לאיזה שבוע אם תהיה התקפה" סיפרה לי מישהי בעבודה והתפלאה שאני לא יודעת שישראלים רבים מתכננים את אותו הדבר. לא נראה לי שיהיה כל כך פשוט לצאת מהארץ אם תתחיל מלחמה, אבל אם זה עושה לאנשים הרגשה טובה, לבריאות.

מי שלא צפה אתמול בתוכנית של רמי ורד בטלוויזיה (שלי?) בערוץ 10 הפסיד. התארחו בתוכנית שהוגשה בהומור ובחן רב: אורי אורבך, ג'קי לוי ו-שהרה בלאו והנושא היה, איך לא... דת. נהניתי מכל שנייה... במיוחד מה'פירסינג' שג'קי לוי הוסיף לכיפה שלו.

זה מעניין. למשפחת גולדברג יש ריטואל קבוע - כל שנה ב-17 ביוני הם מנציחים רגע בזמן ומצלמים את כל בני המשפחה והם עושים את זה מאז שנת 1976.

קליפ-ארט.

opniyama - משעשע ביותר.

[]  אילנה @  09:41

יום חמישי 10 באוקטובר 2002 [קישור ישיר]
"הפלגת סוף שבוע, 3 לילות לריוויירה התורכית וקפריסין... הנסיעה היא לעובדים במשרה מלאה... על חשבון... העיתון!... בילוי נעים". (מתוך המכתב שהבוס מסר לנו השבוע בעבודה) - אז רק שתדעו, בוויקאנד הבא אני בשייט חלומי עם חבריי לעבודה (ואנחנו מתכננים לעשות הרבה שמח!) על האונייה מג'יק 1 (האם סיפרתי לכם שהבן שלי עבד על המג'יק לפני שנתיים ועשה חיים משוגעים?), אבל כל זה רק בתנאי שהדרכון שרצתי מהר מהר להוציא במשרד הפנים... וישבתי שם 3 שעות... יגיע בזמן.

רקע כזה ועוד דוגמאות אפשר למצוא אצל mandarin.

[]  אילנה @  08:04

יום ראשון 6 באוקטובר 2002 [קישור ישיר]

חמדה ממשיכה לספר חוויות מהטיול בהודו והייתי חייבת להביא לכאן קצת מהאווירה.

מונומנט דיגיטלי לשלום הוא השם שמצא חן בעיני למארג השלום שהציעה אורות. במקום להרגיש חוסר-אונים מול מצב שהוא באמת גדול על כולנו, כל אחד יכול לעשות משהו קטן ואולי ביחד נעיר ונאיר את העולם. יופי של רעיון!

[]  אילנה @  06:30

שבת שלום 5 באוקטובר 2002 [קישור ישיר]
חוברות עם הכותרת "In Moral Defense of Israel", שנשלחו ממוסד אן ראנד לאוניברסיטת טורונטו, עוכבו 3 ימים לבדיקה ע"י המכס בקנדה מכיוון שהמוכסים... לא אהבו את הכותרת שהופיעה על-גבי החוברות והן עוכבו ע"י הצנזורה כדי לבדוק באם הן מהוות הסתה לשינאה. Eugene Volokh מ-The Volokh Conspiracy מדבר על זה בהרחבה וגם מביא את התוכן המלא של החוברות ב-pdf כשהוא ממליץ לתושבים קנדים לא לקרוא את תוכן החוברות מכיוון שאולי שמבחינתם זו עבירה על החוק.

worth1000 - "תמונה אחת שווה 1000 מילים". לוקחים תמונה, משחקים איתה בתוכנת פוטו-שופ - מה שנקרא photo manipulation ואח"כ נרשמים לתחרות התמונות הטובות ביותר. 
עוד אתר משעשע בנושא תמונות הוא
captionmachine - "תן כותרת לתמונה".

 []  אילנה @ 18:22

הגבר הלא נכון - לגברים הלא נכונים יש תכונה מעצבנת להלהיב ואחר כך להיעלם. הבעיה היא, שככל שהוא פחות נכון, ככה את רוצה אותו יותר.  עניין של אגו אומרת הגר ינאי. הכתבה נשמעת קצת מוכרת, נכון?

relique - עליית הגג הדיגיטלית של אן סי.

חדש מתעשיית הבלוגוספירה - קולקציית ההתנצלויות. למקרים יותר קשים יש את התחתונים עם הכיתוב: "מצטער שהעלבתי אותך, אבל אני עדיין חושב שאתה asshole".

תרגום מערבית לאנגלית ולהיפך. יכול להיות שימושי.

אני יודעת שמאוד אהבתם את ה'בלינקים' (אני מבקשת לא לעשות פרצוף) אז עכשיו מצאתי את blinkiemakers שמאפשר גם להכין אותם.

[]  אילנה @ 10:53

יום חמישי 3 באוקטובר 2002 [קישור ישיר]
אהמ.נו\אינקורפורייטד - רעיון מגניב, אנשים מוכשרים ועיצוב מושלם (ואני לא רוצה להגיד לכם כמה פעמים עשיתי refresh לדף אצלם באתר כדי שתתחלף התמונה למעלה).

[]  אילנה @ 06:39

יום רביעי 2 באוקטובר 2002 [קישור ישיר]
הרבה מבקרים מגיעים לכאן בחיפוש אחר איזון פנימי הגיוני. 
השבוע בפירוש יכולתי להזדהות עם המבקרים שלי, המשכתי את מסלול החיפוש שלהם והגעתי אל אתר אינדיאני-רוחני משהו ששם מצאתי שבעה עקרונות של איזון פנימי - נו טוף, זה הרי ברור שהדרך לשלווה ובריאות נפשית היא תמיד.... רוחנית.

 []  אילנה @ 06:40

 

 

 

 

 

 

העמוד הראשי
English

מה זה בלוג?
ווב = רשת האינטרנט
לוג = ההתרחשויות היומיומיות
הכל ביחד = וובלוג

ובקיצור: בלוג

מה אפשר למצוא
בבלוג הזה?
לא תמצאו כאן
תכנים ברמה
אינטלקטואלית גבוהה,
רק ביטים שונים מחיי,
קצת מדעותי
ולינקים מן המשובחים
ביותר שאפשר

בלוגים/יומנים
של אחרים:







אתרים מומלצים
נוספים:
האמת
ישרא-בלוג
קונספציה
חיים ברשת
האייל הקורא
המבזק היומי
ק.שמונה און ליין
pcplus
-

-

-

-


-

-

-

-
גאה להיות שייכת לטבעת
« ? בלוגי
ם ישראלים # »

שילחו לי: אימייל Y
או כיתבו לי: הודעה


והעיקר... תמשיכו לבוא
יקרו לכם דברים טובים.

כתבו על הבלוג שלי:
Ynet
Ynet
ממב"א ברשת
PC Plus
PC Plus
מגזין נענע

עריכת האתר נעשתה ב:-

תוספות ב:-
פוטושופ 7



tartspan PREVIEW="Site Meter" -->